History Channel 2.0 Televiziunea “extraterestrilor antici” vrea sa faca uitat Discovery

ancientaliens History Channel 2.0 Televiziunea “extraterestrilor antici” vrea sa faca uitat Discovery  History Channel 2.0 Televiziunea “extraterestrilor antici” vrea sa faca uitat DiscoveryHistory Channel vrea să se impună pe piaţa audiovizualului din România, prin adaptarea grilelor sale de programe la aşteptările telespectatorilor români şi prin producţia de conţinut local, a declarat Tom Davidson, Managing Director al companiei A+E Networks UK, potrivit Mediafax.

Potrivit lui Davidson, History are în prezent în jur de 3 milioane de abonaţi în România, fiind prezent în ofertele RCS&RDS, Romtelecom (DTH), UPC şi iNES IPTV. “Vrem să ne extindem distribuţia şi în grilele operatorilor de cablu mai mici”, a spus Davidson.

Întrebat dacă nu se teme că History va fi scos din grilele RCS&RDS la fel de brusc cum a intrat în noiembrie 2012, exact în seara în care toate televiziunile din portofoliul Discovery au fost eliminate din pachetele operatorului de cablu, Tom Davidson a spus: “Ştiu că am beneficiat de această situaţie. A fost un timing bun pentru noi, dar cine ştie în viitor? Poate să fie rău pentru noi. Dar noi am purtat discuţii mai multe, de mult timp (cu RCS, n.r.). În general, vrem să ştie operatorii că suntem un brand bun şi că suntem interesaţi (de distribuţie, n.r.) şi că am făcut performanţă în alte ţări. Bine că am fost pe primul loc în mintea lor (a celor de la RCS, n.r.)”.

 

Tom Davidson a mai spus că următorul pas în strategia de business a companiei pe care o conduce îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate pe History.

Potrivit datelor oferite de ARMA şi prezentate în cadrul evenimentului, History este urmărit în România, zilnic, de peste 500.000 de telespectatori unici, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. “Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%)”, potrivit informaţiilor furnizate de History.
Tom Davidson a mai spus că planurile History pe piaţa audiovizualului românesc vizează şi crearea de conţinut local. “Avem planul să producem pentru piaţa din România şi vom purta discuţii cu firme de producţie de aici să vedem care sunt ideile lor”, a mai spus Davidson.

Grila televiziunii cuprinde emisiuni precum: “Aşii amanetului/ Pawn Stars”, “Războiul depozitului/ Storage Wars”, “Extratereştri antici/ Ancient Aliens”, “Colecţia de la Count’s Kustoms/ Counting Cars” şi “Aşii amanetului din Louisiana/ Cajun Pawn Stars”.

 

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.