“Bridalplasty” in Romania. Un reality-show in care miresele concureaza pentru o operatie estetica

"Bridalplasty" in Romania. Un reality-show in care miresele concureaza pentru o operatie estetica “Bridalplasty” in Romania. Un reality-show in care miresele concureaza pentru o operatie estetica

Kanal D a achizitionat de la NBC formatul “Bridalplasty” si il va produce inRomania, sub titlul “Mireasa 90-60-90”, un show-concurs de divertisment, care va fi difuzat din luna aprilie, in fiecare sambata, de la ora 20.30.

Anuntul a fost facut miercuri, intr-o conferinta de presa, de Clara Bomboe, directorul de programe al Kanal D, si de Cove (Gabriel Coveseanu), cel care va prezenta emisiunea “Mireasa 90-60-90”, relateaza Mediafax.

Emisiunea “Mireasa 90-60-90” va cuprinde 10 episoade, pe parcursul carora 12 fete logodite vor intra in competitie pentru a-si vedea visul cu ochii, acela de a fi perfecte in ziua nuntii. Pentru acest lucru, ele sunt dispuse sa faca o serie de operatii estetice. De altfel, marele premiu al emisiunii consta intr-o nunta de vis si in toate interventiile estetice pe care castigatoarea si le doreste.

Totodata, “Mireasa 90-60-90” va cuprinde elemente de drama, fiind prezentate suferintele fetelor din concurs care sunt nemultumite de modul in care arata, dar si elemente de suspans, intrucat concurentele se vor vota una pe cealalta, iar la sfarsitul fiecarei editii doua dintre ele vor intra la duel.

Desi emisiunea originala “Bridalplasty” este prezentata de o femeie – modelul si actrita americana Shanna Moakler, varianta romaneasca a show-ului va fi prezentata de un barbat, Cove.

Potrivit lui Vlad Sterescu, director general al CVB, cele 12 fete care participa la emisiunea “Mireasa 90-60-90” au fost selectate din peste o mie de candidate, iar povestile prezentate in emisiune sunt reale.

 

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.