Trei smoothie-uri excelente pentru o zi la piscina sau plaja

smoothie pentru la plaja smoothie Trei smoothie-uri excelente pentru o zi la piscina sau plaja

Vara e deja aici si ar fi pacat sa nu profiti din plin de fructele delicioase si sanatoase pe care le gasesti in piata doar in acest sezon. Daca esti toata ziua pe drumuri si nu iti e tocmai la indemana sa porti punguta cu capsuni sau cu cirese dupa tine, atunci combina-le intr-un smoothie savuros.

La fel de sanatos (si poate chiar mai gustos), simplu de preparat si usor de transportat, smoothie-ul este optiunea perfect pentru programul tau incarcat. Nu trebuie decat sa il pregatesti dimineata, acasa, sa il pui intr-un recipient special (ideale sunt termosurile din metal, care il mentin rece, iar astfel proprietatile sale se pastreaza pentru cateva ore bune) si sa il iei cu tine, oriunde ai merge – la birou, la sala de fitness sau in masina, in drum spre gradinita sau spre o intalnire.

Poti incerca aproape orice combinatii de fructe, dar daca esti incepatoare in prepararea smoothie-urilor, e bine sa incepi cu cateva retete consacrate, care sa te convinga de gustul delicios al acestei bauturi. Iata doar trei dintre ele:

1. Smoothie cu mango, banane si capsune

Ingrediente (pentru 2 portii):  2 banane, 1 ceasca de bucatele de mango (tinute la congelator in prealabil), 60 ml suc de portocale, 6-8 capsuni mari, 60 ml iaurt grecesc, 60 ml lapte, mix de cereale

Preparare: Acest smoothie este perfect pentru a tine locul micului-dejun, pentru ca are toate ingredientele de care ai nevoie la prima masa a zilei – fructe, lactate si cereale. Mai intai mixezi in blender o banana, bucatelele de mango si sucul de portocale. Torni amestecul in mod egal, in doua pahare, si adaugi o lingura din mixul de cereale. Trecem, apoi, la al doilea strat – mixezi banana, capsunele, iaurtul si laptele, pui compozitia in pahare si completezi cu inca o lingura de cereale. Micul-dejun e servit!

2. Milkshake cu banane si cirese

Ingrediente: 1 cana lapte, 1/2 cana cirese, 1/2 banana coapta, 2 linguri cacao simpla, 1/2 lingura esenta de vanilie, 2 linguri de zahar brun sau de miere, scortisoara dupa gust

Preparare: Acest milkshake este perfect pentru diminetile in care esti pe fuga. Nu trebuie decat sa pui toate ingredientele in blenderul sau in robotul tau de bucatarie si sa le mixezi pana obtii consistenta dorita.

3. Smoothie cu papaya si piersica

Ingrediente: 1/2 ceasca papaya, 3/4 ceasca bucati de piersica, 1/2 para feliata, 1 lingurita ghimbir, 3 frunze menta, cateva linguri apa

Preparare: Asa cum probabil ti-ai dat deja seama, e de ajuns sa mixezi in aparatul tau de bucatarie ingredientele mentionate, iar smoothie-ul va fi gata in doar cateva secunde. O alta veste buna este ca aceasta combinatie de fructe si plante are un puternic efect antiinflamator, antibalonare si detoxifiant, care iti va stimula organismul sa arda cat mai multe calorii pe tot parcursul zilei.

Se pare ca smoothie-urile iti aduc numai avantaje, nu-i asa? :) Bucura-te de ele cat e vara de lunga!

sursa:Flancointeractiv.ro

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.