Ce au cumparat romanii de pe internet in 2011

Romanii au cumparat, anul trecut, de pe internet in principal vacante, produse software, gadgeturi si jucarii, arata un studiu realizat de ePayment. Platile online au crescut, anul trecut, cu 24% fata de anul anterior, ajungand la valoarea de 158,9 milioane euro. Ce au cumparat romanii de pe internet in 2011 Ce au cumparat romanii de pe internet in 2011

 Cele mai mari valori medii / tranzactie au fost inregistrate in turism, software, segmentul IT&C și cel al jucariilor, cu 163, 126, 114 și respectiv 81 de euro. La polul opus se situeaza tranzactiile pentru produse sau servicii in general mai ieftine cum ar fi carti, bilete la spectacole, cupoane de reduceri sau plata de utilitati al caror cost mediu se situeaza in jurul valorii de 30 euro.

La nivelul intregului an 2011, cele mai scumpe tranzactii au fost realizate pentru achizitia de bilete de avion – 9700 euro, pachete turistice – 8800 euro și produse software – 6000 euro. Majoritatea tranzactiilor au fost efectuate din Romania – 59.84%, dar și din Italia – 14.71%, Spania – 5.82% sau Marea Britanie – 5%.

Studiul arata, pe de alta parte, ca cele mai mari cresteri de tranzactii au fost, anul trecut, la  flori – 29,62%, jucarii – 23,38%, cadouri -21,26%, produse IT – 32%. Totodata, internetul se dovedește un canal foarte potrivit pentru organizatiile non-profit, donatiile online inregistrand o creștere de aproape 26% in 2011 fata de 2010.

Valoarea medie a coșului de cumparaturi online a inregistrat, de asemenea, o evolutie pozitiva, de la 58 euro in 2010 la 64 euro in 2011, conform datelor din sistemul ePayment.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.