Adio cozi! Hipermarketul virtual face furori in Coreea de Sud

Tesco a introdus in Coreea de Sud un concept inovativ de shopping. Ideea este una foarte simpla, usor de aplicat si care, credem noi, ar putea prinde si in Romania, relateaza GadgetReport.roAdio cozi! Hipermarketul virtual face furori in Coreea de Sud Adio cozi! Hipermarketul virtual face furori in Coreea de Sud

Atunci cand a intrat pe piata sud-coreeana, Tesco s-a lovit de concurenta puternica facuta de jucatorii locali. In conditiile in care terenurile sunt scumpe, iar spatiile pentru deschiderea unor noi magazine foarte putine, Tesco, cunoscut in Coreea sub marca “Home Plus”, a venit cu o alta idee. A mizat pe tehnologie.

Cu o investitie minima, a realizat cateva sute de afise gigant care prezinta produsele vandute in magazine si le-a plasat in statiile de metrou si alte zone publice.

Iar succesul a venit instantaneu. Coreenii au inceput sa le cumpere produsele prin intermediul telefonului mobil.

Cei interesați pot scana codul QR de pe produse cu smartphone-ul și afla mai multe detalii, putand sa il adauge in lista de cumparaturi printr-o aplicație speciala.

Pentru un mic comision, isi primesc produsele acasa. Rezultatul campaniei a fost unul spectaculos. Numarul clientilor Home Plus a crescut cu 76%, iar vanzarile online cu 130%.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.