Cum să îţi alungi turiştii! Cele mai bizare reclame turistice din lume

topul reclamelor turistice bizare reclame turistice Cum să îţi alungi turiştii! Cele mai bizare reclame turistice din lume

În Grădina Carpaţilor, mulţi sar gardul. Dacă noi ne-am revoltat privind modul cel puţin bizar în care autorităţile promovează România ca destinaţie turistică, să vedeţi cum e la alţii. Singapore, Massachusetts, Philadelphia, Australia şi Caraibele au ales să-şi alunge turiştii într-un mod cel puţin bizar.

Showbizreport.ro vă prezintă un top al celor mai ciudate reclame la servicii turistice. Unele sunt atât de neinspirate încât au ajuns virale pe internet, prin umorul său involuntar.

Deschidem topul cu reclama comandată anul trecut de agenţia de turism britanică Thorne Travel.

Coreea de Nord caută şi ea să atragă turişti. Cum au ales comuniştii de la Phenian să atragă turiştii străini, vedeţi în clipul de mai jos.

Un actor de comedie din SUA, Lewis Black, a fost invitat să facă reclamă Caraibelor. Şi cum despre mare, soare şi plajă s-a spus tot ce era de spus, publicitarii s-au gândit să promoveze şi delicatesele culinare locale.

Ai fost vreodată în Singapore? Probabil după clipul de mai jos, o să îţi faci imediat bagajele. Sau nu.

„The spirit of Massachusetts” este, probabil, una dintre cele mai proaste campanii publicitare cu iz turistic din istorie. Să cânte muzica!

După ce v-aţi delectat cu reclama la Massachusetts, vă oferim un alt spot fabulos. O reclamă originală pentru Philadelphia. Oare ce au fumat „creativii”?

Un celebru actor, la vremea lui, Paul Hogan, încerca un mod neconvenţional de a promova Australia drept destinaţie turistică pentru americani şi britanici. Ce a ieşit, vedeţi în clipul de mai jos.

Am privit spotul de promovare pentru Riga de mai multe ori, fără să înţelegem aproape nimic. Reclama asta este atât de bizară încât te întrebi ce o fi fost în mintea publicitarilor.

Autorităţile din Banff Lake Louise  s-au gândit să promoveze parcul naţional cu ajutorul mascotei sale oficiale, o veveriţă. Ce a ieşit, vedeţi în clipul video din 2009.

Am lăsat pentru final bomboana de pe tort. O reclamă prin care americanii încercau să promoveze Miami Beach.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.