Teorie INCENDIARĂ: Iohannis, implicat în schema publicitară a Antenei 3

iohannis cotro Teorie INCENDIARĂ: Iohannis, implicat în schema publicitară a Antenei 3 Teorie INCENDIARĂ: Iohannis, implicat în schema publicitară a Antenei 3

Jurnalistul Ion Cristoiu consideră că președintele Klaus Iohannis a făcut jocurile Antena 3 prin ieșirile sale publice și chiar i-a ajutat pe aceștia să se promoveze.

”Antena 3 se publicitează frenetic în zilele din urmă cu Strălucita, Exemplara, Profesionista Operațiune de mutare din sediul din Băneasa.

Pe rețelele de socializare, dar și pe post, sînt difuzate clipuri care-i surprind pe cei de la postul lui Dan Voiculescu dînd și ei o mînă de ajutor la ținerea unui cablu sau la bătut un cui, beți de entuziasm, mai ceva ca-n străvechiul cînt socialist Macarale, rîd în soare, argintii..

Sîntem în săptămîna 12-19 martie 2016. Cu o lună în urmă, în săptămîna 15-22 februarie 2016, alta era atmosfera creată pe rețelele de socializare și pe post de cei de la Antena 3.

Nici un genocid de tip african, cu femei violate în grup de batalioane de soldați din celălalt trib și populație civilă deplînsă de ONU nu atinsese în România isteria născocită de cicisbeii lui Dan Voiculescu.

ANAF luase cu asalt sediul, speriind-o pe Dana Grecu atît de tare încît respectiva a uitat să mai zbiere și să dea cu tigaia în dușmanii patronului. Alexandra Stoicescu ofta mai ceva ca o Mița Baston tradusă în amor. Mihai Gâdea scotea flăcări pe toate orificiile. Un banal act de atenționare în vederea evacuării voluntare devenise atentat la libertatea presei, pumn în gură presei românești, complot pentru distrugerea Antenei 3. Se striga pe toate drumurile că postul nu se poate muta mai devreme de nouă luni, că orice altă dispoziție ar duce la moartea Antenei 3. Zadarnic spuneau patronii și ziariștii altor posturi că mutarea se poate face într-un termen mult mai scurt și fără a stîrni atîta tărăboi. Realitatea tv, ruptă din România tv, s-a mutat într-un sediu nou și a emis fără nici o problemă. Deși ANAF nu făcuse altceva decît să îndeplinească procedura de citare, urmînd ca după cinci zile, dacă angajații firmei lui Dan Voiculescu nu se mutau, să se adreseze Justiției. Care Justiție – din realitățile românești o știm – putea să decidă în cîțiva ani.

Era limpede nu numai unui jurnalist, dar și unui om cît de cît normal, prin asta înțelegînd un om care nu se uită la Antena 3, că ne aflam în plină escrocherie publicitară. La vremea respectivă am scris că nu tresar la jelaniile celor de la Antena 3, deoarece autovictimizarea e un truc deja vechi al presei noastre în vremuri de ananghie de tiraj sau de rating.

O acțiune a Fiscului, una dintre sutele de acțiuni ale ANAF într-o lună, era pusă la lucru pentru o campanie publicitară pe gratis, dar cu mare eficiență la consumatori.

N-a trecut mult timp și credința noastră s-a adeverit.

Nimeni n-a venit să-i scoată cu forța pe cei de la Antena 3 din sediu.

Ei au continuat să emită nestingheriți, atingînd culmea escrocheriei prin faptul că se prezentau mai departe victime ale unei tentative de sugrumare a libertății, deși nimeni nu le interzisese să trăncănească. Mai mult, dîndu-se victime, cei din Gașca lui Dan Voiculescu s-au aruncat în linșaje mediatice la adresa celor care fuseseră public suspicioși față de vaietele lor. Și asta în timp ce se văitau că sunt pe cale să li se sugrume libertatea de a scuipa.

Mai mult, cei de la Antena 3 au început să se fălească pe rețelele de socializare cu una dintre marile lor realizări din perioada zisă și a evacuării.

După o perioadă de timp în care România tv întrecuse Antena 3, postul lui Dan Voiculescu a revenit în frunte. Cauza? Lesne de ghicit. Scandalul ANAF versus Antene a sporit urieșește ratingul Antenelor. Unii ar putea stoarce de aici concluzia că Antena 3 se bucură de o simpatie excepțională în rîndul publicului telespectator.

Nici vorbă.

Saltul în materie de rating își are cauza în scandalul iscat.

S-au uitat la Antena 3 nu doar fanii lui Dan Voiculescu, ci și dușmanii acestuia. S-au uitat și cei care nu se prea omoară după televiziunile de știri, ba chiar nici după televiziuni în general.

Scandalul atrage publicul.

Puneți două lelițe să se tîrnuiască în curtea interioară a blocului.

Imediat o să se ițească la balcoane și la ferestre, în capot și mai mult sau mai puțin pieptănate numeroase lelițe, ba chiar și cuconițe și conași.

Înaintea Scandalului, Antena 3 începuse s-o ia rău la vale cu ratingul. Îi lua fața de la o zi la alta România tv. Postul lui Sebastanian Ghiță se apucase să mîrîie la puterea întruchipată de Klaus Iohannis și Dacian Cioloș. Ocolind, cum era de așteptat, Binomul SRIDNA, forța conducătoare în Republica noastră tranzacționistă. Despre Binom fiind ca despre Necuratul. Mai bine nu-i pronunți numele decît să ai de a face cu el!

Prăbușirea Antenei 3 era inevitabilă. Încă de pe vremea campaniei electorale pentru Președinție, telespectatorii postului, din zona de graniță dintre PSD și PRM, erau anti-Iohannis. După victoria lui Klaus Iohannis, pe fondul problemelor avute de Camelia Voiculescu cu procesele și a încercării lui Dan Voiculescu de a ieși din pușcărie înainte de termen, Antena 3 devenise un penibil post pro prezidențial. Penibil pentru că nu era pe față, agresiv, ci pe ascuns, pe sub plapumă. Toate ceea ce ținea de președinte, de Guvernul Meu, chiar de Binom, era ocolit cu dibăcie prin continua și obositoarea campanie împotriva lui Traian Băsescu sau prin noile cenacluri Flacăra care sînt emisiunile lui Mihai Gâdea, mai precis cenacluri Flacăra la care se dau telenovele ieftine. Nu știu dacă Scandalul cu ANAF a fost regizat. Dacă mă gîndesc la cîți agenți SRI lucrează la ANAF eu înclin să cred c-a fost vorba de o regie. Sigur e că cei de la Antene au profitat din plin de descinderea ANAF pentru a se deda eternului clip publicitar al autovictimizării.

Că respectivii au speculat un moment pentru a purcede la o escrocherie publicitară n-ar fi cine știe ce problemă. În economia de piață, vorba lui Ilf și Petrov despre America, fără publicity nu există prosperity.

Problema, marea problemă rămîne adevărul, cruntul adevăr că lideri politici și chiar demnitari au jucat un rol major în comedia de prost gust regizată de cei de la Antena 3. Pe nefericitul de Călin Popescu Tăriceanu, cel care, comițînd un abuz în serviciu, a impus o ședință a Senatului și o convocare a premierului Dacian Cioloș în cadrul escrocheriei publicitare Antena 3, nu-l mai amintesc. În clipa cînd Sistemul nu va mai avea nevoie de el ca bulan împotriva lui Traian Băsescu se va întoarce acolo unde îi e locul: La fotoliul de fost.

Nu pot trece însă peste implicarea lui Klaus Iohannis în clipul publicitar al Antenei 3.

Vă mai amintiți?

Era, miercuri, 17 februarie 2016, ora 16:58.

Klaus Iohannis, în drum spre o sindrofie din Centrul Capitalei răspunde întrebării puse de un reporter al Antenei 3 despre acțiunea ANAF: România lui Cristoiu Evenimentul zilei, luni, 21 martie 2016 ion.cristoiu@evz.ro PĂREREA LUI TERENTE 12 Opiniile exprimate în paginile ziarului aparțin autorilor Viața a confi rmat: Klaus Iohannis s-a implicat în escrocheria publicitară a celor de la Antena 3

„Eu cred că aţi ajuns într-o situaţie neplăcută şi inutilă. În primul rînd, cred că libertatea de exprimare în media nu poate fi suprimată pentru banale motive administrative. În al doilea rînd, această abordare heirupistă a ANAF mi se pare cel puţin nepotrivită, dacă nu discutabilă. Şi, în fine, am constatat din discuţii pe care le-am avut că există deschidere la factorii de decizie şi cu siguranţă prin discuţii aşezate şi calme pînă la urmă se găsesc soluţii convenabile”.

Revăzînd această secvență acum, cînd știm despre ce era vorba – Antena 3 n-a fost evacuată din sediu în cîteva zile, escrocheria cu autovictimizarea a sporit ratingul postului, aflat pînă atunci în picaj, postul se mută în aceste zile fără nici o problemă, dovedind că se putea muta și fără tărăboiul făcut – simțim nevoia să ne facem cruce. Șeful statului român a mințit fără nerușinare.

E greu de crezut că înainte de a deschide gura și a măcăni, acest întreținut de lux al poporului român nu se interesase în privința acțiunii ANAF. Și chiar dacă nu s-ar fi interesat, o simplă privire aruncată asupra presei ar fi văzut că Sirena lui Roaită privind libertatea presei era trasă doar de cei de la Antena 3 și de cei din Rețeaua de presă a lui Dan Voiculescu.

De ce a jucat Klaus Iohannis în escrocheria publicitară a celor de la Antena 3?

Răspunsul ni-l dă poziția Antenei 3 față de Klaus Iohannis. Într-o presă deja virulent critică față de Klaus Iohannis, Antena 3, la întrecere cu Realitatea tv, duce o campanie de lingușire smerită a lui Klaus Iohannis. De la răposata foaie guvernamentală Vocea României n-am mai întîlnit în postdecembrism un trompetism proprezidențial mai strașnic decît cel practicat de Mihai Gâdea și Gașca de la Antena 3. Cum le stă bine unor slugi, ei ciomăgesc pe toți cei care îndrăznesc să-l critice pe Stăpînul de la Cotroceni.

A fost momentul din 17 februarie 2016 doar unul de taxă de protecție plătită de Klaus Iohannis?

Nu.

A fost un moment dintr-o regie abil confecționată.

Prin perierea de sus pînă jos a lui Klaus Iohannis, Antena 3 avea probleme cu telespectatorii săi PSD-iști, fani ai lui Victor Ponta.

Comedia jucată de Klaus Iohannis a avut menirea de a justifica telespectatorilor Antenei 3 noua politică față de Klaus Iohannis. Îl lăudăm, pentru că într-un moment de cumpănă a fost alături de noi! Sporul de lingușire față de Klaus Iohannis, dublat de firescul cu care se mută în noul sediu, confirmă adevărul că președintele Republicii a jucat într-un clip publicitar al Antenei 3 în schimbul laudelor de acum. Am mai scris că momentul 17 februarie 2016 n-a fost întîmplător, că el a făcut parte din mutarea strategică a lui Klaus Iohannis, de la o presă pe care nu poate conta, pentru că-i independentă, la una pe care poate conta, pentru că îndeplinește cu strictețe înțelegerile ordonate de Dan Voiculescu”, scrie Ion Cristoiu, în EvZ.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.