Dieta asta are rezultat 100%. Slăbești 13 kg. în 15 zile

În doar 15 zile poți slăbi până la 13 kg, deși meniul fiecărei zile cuprinde alimente destul de gustoare. Acest plan de alimentație este util pentru persoanele care au dificultăți de digestie și sunt nemulțumite de starea pielii lor.

dieta Dieta asta are rezultat 100%. Slăbești 13 kg. în 15 zile Dieta asta are rezultat 100%. Slăbești 13 kg. în 15 zile

Luni

La micul dejun: 1 portocală (se poate și grapefruit, piersică, ananas sau alte fructe similare, important este să nu fie banană), 2 biscuiți (din grâu integral sau cereale), cafea sau ceai fără zahăr.

La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt.

La cină: 2 ouă fierte, 2 roșii, 500 g de salată de legume (se poate doar castraveți), 2 biscuiți.

Este important să beți multe lichide în timpul acestui regim alimentar și trebuie să fie exclusă sarea. Sarea poate fi înlocuită cu ierburi și condimente, piper și chimion pentru prepararea salatelor, peștelui, cărnii și legumelor.

Marți

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt, 2 biscuiți.

La cină: 120 de grame de carne (de preferință de vită), 1 roșie, 1 biscuit.

Miercuri

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt, salată de legume.

La cină: 120 de grame de carne, 1 portocală, 1 biscuit, cafea sau ceai.

Joi

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 120 de grame de brânză degresată sau brânză de vaci, 1 roșie, 1 biscuit.

La cină: 120 de grame de carne, 2 roșii, 1 măr, 1 biscuit.

Vineri

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 200 de grame de pește gătit la aburi, 1 roșie, 1 biscuit.

La cină: 200 de grame de legume fierte (morcovi, ceapă, varză, cartofi, fasole), 1 ou fiert, 1 roșie.

La sfârșit de săptămână puteți mânca ceea ce mâncați de obicei! Important este să nu mâncați prea mult, să nu consumați băuturi alcoolice, să evitați alimentele cu conservanți și să nu folosiți sarea.

Când veți obține greutatea dorită, va trebui ca o dată pe săptămână (în zilele de luni, de exemplu) să urmați meniul prezentat mai jos, și astfel kilogramele date jos nu vor mai reveni!

La micul dejun: 2 căni de apă cu suc de lămâie.

La prânz: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 roșie, 1 măr.

La cină: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 roșie.

Sursa foto: superwomen.ro

Sursa: perfect-ask.com

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.