Cum să slăbeşti simplu si rapid, 3 kg în 7 zile GARANTAT!

Cu aceasta dieta slabesti mancand . Este recomandata de nutritionisti deoarece nu trebuie sa te infometezi !A venit caldura si trebuie sa renunti la pantalonii lungi in favoarea celor scurti. Aceasta dieta este simplu de urmat si foarte eficienta !

dieta slabesti mancand dieta Cum să slăbeşti simplu si rapid, 3 kg în 7 zile GARANTAT!

Cu aceasta dieta slabesti mancand . Este recomandata de nutritionisti deoarece nu trebuie sa te infometezi !A venit caldura si trebuie sa renunti la pantalonii lungi in favoarea celor scurti. Aceasta dieta este simplu de urmat si foarte eficienta ! 

Exista mai multe tipuri de diete disociate. Avantajul acestor diete consta in faptul ca iti permite sa mananci cat vrei, dar dintr-o anumita clasa alimentara.

loading…
Aceste diete sunt apreciate pentru efectul lor de slabire rapida si de mentinere a greutatii finale. Poti tine aceasta dieta pana in momentul in care ajungeti la greutatea dorita fara a te infometa si fara sa te ingrasi la opriea acestui regim alimentar.

Ziua 1: LEGUME

În prima zi mănânci doar legume crude, simple sau sub formă de salate. Este indicat să consumi şi legume cu frunze. Cele mai indicate sunt: salata verde, spanacul, pătrunjel, ceapă, ardei gras, dovleac, spanac, cartofi dulci, etc… Este indicat sa consumati legume, plante ce au un  conţinutul bogat în magneziu, vitamina C şi betacaroten, care asigură bronzul superb pe care ţi-l doreşti în fiecare vară.
Ziua 2: FRUCTE
Consumă numai fructe, cu excepţia bananelor şi a strugurilor. Trebuiesc evitate fructele prea bogate în calorii. Cele mai indicate sunt curmalele şi portocalele. Fructele indicate sunt: pepenele verde, grapefruitul, lamaile, ciresele de mai (acrisoare) si unele tipuri de mere (merele Renete). Piersicile si caisele, visinile, pepenele galben, merele golden si alte soiuri dulci, perele obisnuite, prunele, kiwi, care trebuiesc consumate dar nu in cantitati mari. Strugurii foarte dulci, tamaiosi, care sunt un adevarat concentrat de glucoza, prunele Renglote, perele Bergamotte, ananasul, bananele, toate fructele uscate ar trebui evitate.

Ziua 3: LACTATE
La mijlocul săptămânii poţi “da iama” în lactate. De orice fel, doar cu o condiţie: să fie degresate. Nu ai voie sa consumi frişcă şi   frappeuri!
Ziua 4: FRUCTE ŞI LEGUME
In aceasta zi poti asocia fructele si legumele. Este bine sa tii cont de mentiunile anterioare. Nu uita că totul trebuie sa fie crud!
Ziua 5: CARNE ROŞIE
În sfârşit, ai voie să mănânci carne! Doar carne roşie dar sa nu depasesti 600 g pe zi.. Carnea de vită, de porc sau de miel îţi va furniza cantitatea de fier necesară pentru buna funcţionare a organismului.
Ziua 6: CARNE ALBĂ
Ai voie sa consumi carne de pui, de curcan sau peşte. Carnea o poti prepara la cuptos sau fiarta, nu ai voie sa mananci nimic prajit!  Carnea albă este bogată în vitamina B2 şi B12, fier, magneziu, proteine şi zinc. Este indicat sa nu depasesti 700 g/zi. Încearcă să eviţi conservele de ton sau hering în ulei, insa te poţi delecta cu fructe de mare sau icre.
Ziua 7: DE TOATE

Ziua rasfatului! In aceasta zi ai voie sa mananci tot ce poftesti dar cu limita! Nu trebuie sa faci exces.
Este indicat sa mănâncă puţin şi des, fără să sari peste mesele principale.

Dieta o poti tine pana cand ajungi la greutatea dorita!

Sfaturi: Bea cel puţin 2 l de apă pe zi, pentru a accelera arderea grăsimilor şi a-ţi hidrata corect organismul, evită zahărul pe perioada dietei, deoarece   favorizează asimilarea grăsimilor.

Singurele condimente care îţi sunt permise, pe durata dietei, sunt sarea (cât mai puţină), lămâia şi piperul

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.