Carbohidratii, spaima siluetei: Top 8 alimente mai periculoase decat painea alba

Carbohidratii, spaima siluetei: Top 8 alimente mai periculoase decat painea alba Carbohidratii, spaima siluetei: Top 8 alimente mai periculoase decat painea alba

Considerata multa vreme inamicul public numarul unu al siluetei, painea alba incepe sa piarda teren in fata altor alimente periculoase pentru imaginea si sanatatea dumneavoastra, prin continutul ridicat de carbohidrati.

Chiar daca renuntati sa consumati paine alba, multe alte alimente care contin carbohidrati procesati isi gasesc drumul spre dieta dumneavoastra. Unele dintre acestea contin mai multi carbohidrati decat intreaga doza zilnica recomandata, potrivit huffingtonpost.com, citat de Mediafax

 

1.Bauturile pe baza de cafea

 

De cele mai multe ori, acest tip de bauturi contin mai multe calorii decat o gustare (chiar si peste 400 de calorii). Aceste bauturi contin mult zahar si grasimi saturate, intrucat de cele mai multe ori aroma lor este imbunatatita cu frisca si arome de ciocolata. Consumand o astfel de bautura, serviti de fapt un desert dintr-o cupa foarte mare.

 

 

2. Covrigii

 

Pentru unele persoane, covrigii reprezinta un adevarat ritual de dimineata. Insa, daca imediat dupa consumarea lor nu mergeti in sala de sport, trebuie sa va ganditi de doua ori inainte sa ii mancati. Specialistii recomanda consumarea unui covrig doar daca dupa aceea alergati timp de doua – trei ore. Motivul este acela ca un covrig contine un numar foarte ridicat de calorii, intre 250-300 de calorii, si mai mult de 50 de grame de carbohidrati.

 

3. Sucurile si piureurile de fructe (smoothies)

 

Sucurile de fructe se gasesc peste tot si pot parea la prima vedere o bautura sanatoasa. Dar 450 de grame de piure de fructe poate contine 75 de grame de carbohidrati si 64 de grame de zahar. Daca nu puteti incepe ziua fara sa beti suc, incercati sa consumati circa 100 de grame, care contine o cantitate rezonabila de 15-20 de carbohidrati.

 

4. Biscuitii crocanti cu branza

 

Daca aveti de gand sa consumati alimente cu carbohidrati, nu consumati acest tip de biscuiti. Desi contin un numar relativ mic de carbohidrati (circa 18 grame pe portie), aceste gustari sunt pline de chimicale, aditivi, coloranti artificiali si, de cele mai multe ori, si de sirop de porumb bogat in fructoza.

 

5. Briosele

 

Aceste dulciuri sunt foarte bogate in carbohidrati si zahar. O briosa contine aproape 64 de grame de carbohidrati si mai mult de 30 de grame de zahar. Daca briosa dumneavoastra de dimineata este facuta din faina procesata, zahar si unt, nu este nicio diferenta fata de o felie de prajitura. Incercati sa consumati o briosa de circa 50 de grame, facuta din cereale integrale.

 

6. Iaurt cu fructe

 

In general, iaurtul este o alegere excelenta, chiar si pentru o gustare luata seara tarziu. Problemele apar in cazul iaurturilor cu fructe, care pot contine o cantitate mare de zahar. Toate iaurturile contin lactoza, un carbohidrat natural. In general, o singura portie de iaurt contine 12-15 grame de carbohidrati, dar, cand iaurtul contine si fructe, cantitatea de carbohidrati se dubleaza. Alegeti un iaurt cremos, de felul celor grecesti, la care adaugati cateva fructe proaspete.

 

7. Floricelele de porumb

 

Pentru multe persoane, consumarea floricelelor de porumb in salile de cinema face parte din experienta vizionarii filmelor. Dar, chiar si atunci cand consumati o cutie cu floricele de porumb pe saptamana, poate fi foarte rau. O cutie mare cu floricele de porumb contine in jur de 1.200 de calorii, cele mai multe provenite din carbohidrati. Asta daca peste floricelele de porumb nu ati adaugat si unt.

 

8. Stafide glazurate cu crema pe baza de iaurt

 

Aceste deserturi sunt foarte periculoase pentru silueta, pentru ca nimeni nu se poate abtine sa manance doar una. Un sfert de cupa poate contine 20 de grame de carbohidrati si 19 grame de zahar. Incercati sa inlocuiti aceste bomboane cu un baton mic de ciocolata neagra.

 

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.