O reclama stupida – Cum mi-am cumparat canapea de piele!

ING a lansat, recent, o campanie de promovare a produselor de economisire. “Cum mi-am luat canapea de piele din banii de ziare” spune povestea clientului Francisc Panait care, economisind 4 lei pe zi, a reusit sa isi cumpere o ..canapea.O reclama stupida – Cum mi-am cumparat canapea de piele! O reclama stupida – Cum mi-am cumparat canapea de piele!

Iar pentru a-si indeplini “visul”, si-a deschis un cont de economii la ING in care a depus zilnic cate 4 lei, banii economisiti pentru ca nu si-a mai cumparat ziare si a citit variantele online.

Prototipul clientului ING a mai trait o revelatie. A descoperit cartile din biblioteca si, spune el, a devenit mai interesant pentru nevasta si colege.

Primul impuls cand am vazut aceasta reclama a fost sa calculez cati ani i-au trebui lui Francisc Panait sa economiseasca banii necesari achizitiei canapelei.

La 4 lei pe zi, inmultiti cu 365 zile, iar cam trebui cam doi ani sa ia cea mai ieftina canapea de piele, daca nu cumva s-a pacalit cu una din piele artificiala sau vinilin.

Apoi, n-am inteles asocierea dintre citit si aspiratiile sale intelectuale. “Lumea se uita altfel la mine la metrou”, descopera Francisc.

Interesanta este si succesiunea personajelor “impresionate” de Panait.

Mai intai fetele de la birou si abia in final nevasta. “Fetele de la birou imi vorbesc parca pe alta voce, mai suava. Pana si sotia se poarta mai frumos cu mine”.

Probabil “ganditorul” reclamei, autorul a vrut sa ne transmita niste “probleme” de acasa si dorintele neimpartasite la adresa colegelor de serviciu cu “voci suave”.

“Cum mi-am luat canapea de piele din banii de ziare” este, probabil, cea mai proasta reclama care am vazut-o vreodata. Concureaza cu “Fluturele” de la Cosmote, alta idee cel putin nastrusnica in materie de publicitate.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.