De la cafea, la sucuri si covrigi! Cele 8 bombe care te ingrasa

Cele 8 bombe care te ingrasa bombe care te ingrasa De la cafea, la sucuri si covrigi! Cele 8 bombe care te ingrasa

Te intrebi de ce nu reusesti sa slabesti, de ce dietele pe care le urmezi nu dau rezultate, care este motivul pentru care, in loc sa pierzi in greutate, reusesti sa pui kilograme in plus? Medicii nutritionisti, consultati de Showbizreport.ro, au intocmit un clasament cu cele mai periculoase opt bombe care te ingrasa, altele decat painea, cartofii si snacksuri.

1. Iaurt cu fructe

In general, iaurtul este o alegere excelenta, chiar si pentru o gustare luata seara tarziu. Problemele apar in cazul iaurturilor cu fructe, care pot contine o cantitate mare de zahar. Toate iaurturile contin lactoza, un carbohidrat natural. In general, o singura portie de iaurt contine 12-15 grame de carbohidrati, dar, cand iaurtul contine si fructe, cantitatea de carbohidrati se dubleaza. Alegeti un iaurt cremos, de felul celor grecesti, la care adaugati cateva fructe proaspete.

2.Bauturile pe baza de cafea

De cele mai multe ori, acest tip de bauturi contin mai multe calorii decat o gustare (chiar si peste 400 de calorii). Aceste bauturi contin mult zahar si grasimi saturate, intrucat de cele mai multe ori aroma lor este imbunatatita cu frisca si arome de ciocolata. Consumand o astfel de bautura, serviti de fapt un desert dintr-o cupa foarte mare.

3. Sucurile si smoothie-urile

Sucurile de fructe se gasesc peste tot si pot parea la prima vedere o bautura sanatoasa. Dar 450 de grame de piure de fructe poate contine 75 de grame de carbohidrati si 64 de grame de zahar. Daca nu puteti incepe ziua fara sa beti suc, incercati sa consumati circa 100 de grame, care contine o cantitate rezonabila de 15-20 de carbohidrati.

4. Covrigii

Pentru unele persoane, covrigii reprezinta un adevarat ritual de dimineata. Insa, daca imediat dupa consumarea lor nu mergeti in sala de sport, trebuie sa va ganditi de doua ori inainte sa ii mancati. Specialistii recomanda consumarea unui covrig doar daca dupa aceea alergati timp de doua – trei ore. Motivul este acela ca un covrig contine un numar foarte ridicat de calorii, intre 250-300 de calorii, si mai mult de 50 de grame de carbohidrati.

5. Briosele

Aceste dulciuri sunt foarte bogate in carbohidrati si zahar. O briosa contine aproape 64 de grame de carbohidrati si mai mult de 30 de grame de zahar. Daca briosa dumneavoastra de dimineata este facuta din faina procesata, zahar si unt, nu este nicio diferenta fata de o felie de prajitura. Incercati sa consumati o briosa de circa 50 de grame, facuta din cereale integrale.

6. Biscuitii crocanti cu branza

Daca aveti de gand sa consumati alimente cu carbohidrati, nu consumati acest tip de biscuiti. Desi contin un numar relativ mic de carbohidrati (circa 18 grame pe portie), aceste gustari sunt pline de chimicale, aditivi, coloranti artificiali si, de cele mai multe ori, si de sirop de porumb bogat in fructoza.

7. Stafide glazurate cu crema pe baza de iaurt

Aceste deserturi sunt foarte periculoase pentru silueta, pentru ca nimeni nu se poate abtine sa manance doar una. Un sfert de cupa poate contine 20 de grame de carbohidrati si 19 grame de zahar. Incercati sa inlocuiti aceste bomboane cu un baton mic de ciocolata neagra.

8. Popcorn-ul

Pentru multe persoane, consumarea floricelelor de porumb in salile de cinema face parte din experienta vizionarii filmelor. Dar, chiar si atunci cand consumati o cutie cu floricele de porumb pe saptamana, poate fi foarte rau. O cutie mare cu floricele de porumb contine in jur de 1.200 de calorii, cele mai multe provenite din carbohidrati. Asta daca peste floricelele de porumb nu ati adaugat si unt.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.