Culmea Photoshop-ului. De ce au interzis francezii o reclama L’Oreal

O reclama la un produs L’Oreal a fost interzisa pentru ca imaginea actritei Rachel Weisz, care il promoveaza, a fost modificata atat de mult incat a enervat Autoritatea pentru Standarde in Publicitate (ASA).Culmea Photoshop-ului. De ce au interzis francezii o reclama L'Oreal Culmea Photoshop-ului. De ce au interzis francezii o reclama L’Oreal

In reclama la produsul L’Oreal Revitalift Repair 10, Rachel Weisz a aparut complet schimbata fata de realitate, relateaza Daily Mail.

“Suntem de parere ca imaginea a fost modificata in asa fel incat aspectul fetei a fost schimbat in mod considerabil. Concluzionam ca imaginea din reclama exagereaza performanta produsului”, a afirmat ASA, intr-un comunicat.Culmea Photoshop-ului. De ce au interzis francezii o reclama L'Oreal Culmea Photoshop-ului. De ce au interzis francezii o reclama L’Oreal

L’Oreal sugereaza prin aceasta campanie de publicitate ca produsul Revitalift Repair 10 transforma pielea intr-una mai ferma, mai tonifiata si mai supla. ASA nu a contestat acest fapt, dar nu a fost de acord cu modificarea imaginii unei vedete pentru a convinge publicul sa cumpere produsul.

“Reclama a cautat sa o reprezinte pe Rachel Weisz cat mai favorabil posibil. Ea a fost aranjata de un profesionist in make-up, apoi pozata de un fotograf profesionist intr-un studio. A fost utilizata din plin lumina in realizarea fotografiei, pentru a reduce imperfectiunile”, a sustinut L’Oreal.

Este a treia reclama L’Oreal interzisa dupa ce, in iulie 2011, doua reclame in care apareau actrita Julia Roberts si top modelul Christy Turlington au fost interzise din acelasi motiv.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.