Beckham, Elton John, Naomi Campbell, în noul clip Burberry

Beckham, Elton John, Naomi Campbell, în noul clip Burberry Beckham, Elton John, Naomi Campbell, în noul clip Burberry Beckham, Elton John, Naomi Campbell, în noul clip Burberry

500 de invitati au luat parte la lansarea filmului campaniei festive a casei de moda Burberry care ii are in centrul atentiei pe Romeo Beckham, Elton John, Naomi Campbell, Michelle Dockery si alte celebritati britanice. Evenimentul a fost gazduit de Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry si a avut loc la Londra, in flagship store-ul din 121 Regent Street.

Filmul festiv are o durata de trei minute, sta la baza campaniei festive Burberry si aduce un omagiu celei de-a 15-a aniversari a filmului Billy Elliot, castigator al unui premiu BAFTA. Acesta este inspirat din prima scena a filmului original si contine coloana sonora, „Cosmic Dancer” by T Rex. Campania festiva are totodata si un scop umanitar, Burberry a donat peste 500.000 de lire sterline catre Place2Be(organizatie caritabila ce sprijina copiii cu boli mentale si familiile acestora) si County Durham Foundation care se concentreaza pe proiecte de educatie, training si dezvoltarea de locuri de munca in zona comitatului.

La eveniment au luat parte vedetele campaniei: James Bay, Romeo Beckham, Naomi Campbell, Michelle Dockery, George Ezra, Rosie Huntington-Whiteley, Toby Huntington-Whiteley si Julie Walters, dar si alti invitati printre care s-au aflat Victoria si Cruz Beckham, actorii James Norton, Elizabeth Hurley, Thomas Brodie-Sangster; muzicienii Paloma Faith, White Lies, Gary Powell, Dougie Poynter, Ronan Keating si Dan Gillespie Sells; modelele Erin O’Connor, Jack Guinness, Laura Bailey, Malaika Firth, Neelam Gill, Sam Rollinson, Charlotte Wiggins, Matilda Lowther si Elena Perminova.

Vizionarea filmului a fost urmata de  un moment artistic sustinut de dansatorul britanic Nat Sweeney care il interpreteaza pe Billy in musicalul „Billy Elliot”, ce se joaca de mai bine de 10 ani pe scena teatrului West End, dupa un scenariu scris de Lee Hall si muzica de Sir Elton John. In acelasi timp, filmul campaniei a fost transmis pe ecaranele din Piccadilly Circus si Coventry House, timp de cinci ore.

In cadrul evenimentului, Christopher Bailey a anuntat si planurile brand-ului de a lansa o noua manufactura in Leeds, Yorkshire careva fi inaugurata in 2019 si care are ca scop continuarea fabricareii produselor iconice Burberry  in nordul Marii Britanii. Lansarea campaniei festive coincide si cu disponibilitatea “Book of Gifts” in toate magazinele Burberry din lume, inclusiv in Romania, in flag-ship store-ului din strada Luterana nr 4.

Aceasta contine o selectie a celor mai importante item-uri, ce pot fi facute cadou in sezonul festiv, precum  esarfe din casmir disponibile intr-o multime de nuante in Scarf Bar, costume din linia Burberry Tailoring, genti Baby Bucket Bag si alte accesorii iconice.

loading...

Comentarii

Siteul showbizreport.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES.